Sunday, April 20, 2014

भुक्तानि - जसले अपराधको निम्ती भुक्तानी गर्नुभयो


भुक्तानि
(१६०४१४०९०२-०९३३,१९०४१४२३००-२४००)


मेरो गल्ती हरु थपिदैं गयो
मेरो अत्याचार बढ्दै ठुलो भैरहयो
मेरो मुटु अब पबित्र थिएन
मेरो विवेक दु:खित थियो

तपाईंको सहयोग बिना
फेरी स्वतन्त्र हुँदैन थिए

कसैले पनि भार लिदैन थियो होला
जती आफ्नो काँधमा बोकिराखेको छु
यो संसारमा कुनै पैसाले किन्नसक्दैन थियो
मैले बनाएको कुनै नियमले ठीक गर्न सकेन

मलाई थाहा थियो
कि मेरा सबै अत्याचार  गल्ती हरु
तपाईंले मात्र बोक्न सक्नुहुन्छ
प्रभु

जे जती मैले गरे त्यसको लागि
मृत्युको योग्य थिए
तपाईंको नजरमा अति दुष्ट थिए

तर जस्तो भएपनी तपाईंले मलाई प्रेम गर्नु भयो
तपाईंसंग भएको सबै भन्दा असल पवित्र
कुरा मलाई दिनुभयो
मेरो लागि बली चडाउनुभयो

मात्र तपाईंको पवित्र पुत्रलाई
बली दिएर मैले तपाईं अरु प्रती
गरेको पापको क्षमा पाउनेथिए

उंहाको मध्यमले मेरा सबै पाप
तपाईंले लिनुभयो
उंहालाई मर्न दिनुभयो मेरा लागि

तर फेरी उहालाई बौरिउठाउँनु भयो
जसकारण उंहा बाचिरहेका छौं
मुक्त भए
जसकारण तपाईंसंग सांचो संबन्धमा छु

यो एउटा मात्र बाटो हो
मैले फेरी पबित्र मुटु पाउने छु
मात्र यही बाटोबाट मैले मेरो विवेक शुध्द गर्न सक्छु

मेरो दुरचारको निम्ती आफुले तिर्नु भयो
मेरो अपराधहरु सबै आफैले  लिनु भयो

केबल तपाईंको पुत्र मात्र
मेरो पापको भारी बोक्न सक्षम हुनुहुन्थ्यो
अरु सबै योग्य थिएनन्ं

धन्यवाद मेरो पापको लागी तिर्नुभएकोमा
धन्यवाद इस्टरको निम्ती

सार :जसले अपराधको निम्ती भुक्तानी गर्नुभयो


No comments: