Sunday, June 24, 2012

कस्ले भन्छ ? - तेस्ता गतिबिधीहरु जस्ले हामीलाई एक पछी अर्को गरि समस्यामा पार्ने गर्छ


कस्ले भन्छ



  
कस्ले भन्छ
मेरा नकरत्मक शोच
रा मेरा भबनाहरु ले
मलाई शसन गर्नु पर्छ

कस्ले भन्छ
मेरो अबेग अनुसार चल्नु पर्छ

कस्ले भन्छ
बाधाहरुसग  समान. गर्न
सक्षम छैन

कस्ले भन्छ
मैले तुरुन्त प्रतिक्रिया दिनु पर्छ
मेरा क्रोध रिश ले मलाई शसन गर्नु पर्छ

कस्ले भन्छ
केबल मेरो लाभ को लागि
सबै कुरा सक्किनु पर्छ


कस्ले भन्छ
यदी मैले चहेको कुरा पाइन  भने

असंतुष्ट हुनुपर्छ

कस्ले भन्छ
अरुले भनेअनुसार चल्नु पर्छ


त्यो जोहो, जस्ले यो सबै भन्छ
मलाई सबै कुरको विश्वाश दिलाउछ
निश्चित रुपमा त्यो मेरो मुख्य रोजाइको बिषय होइन

त्यो तरिका बाट
चल्न सक्दिन
त्यसरी हुर्कियिन

जिन्दगी मा आउने प्रतेक पलहरु को
समान गरि  
आँफैमा  मजबूत सक्षम भाई रमाउनको लागि
 धैर्य गर्न पनि सिकिन

जब उहा ले भने जस्तो गर्छु
तब तेही चक्रहरु बर्षउ देखी घुमी रहन्छु
सधैं असन्तुस्थी  भै बाच्ने छु

कस्ले भन्छ
उहा लाई विश्वाश गर्नु पर्छ 


विषय       तेस्ता गतिबिधीहरु जस्ले हामीलाई एक पछी अर्को गरि समस्यामा पार्ने गर्छ 

No comments: