Tuesday, July 10, 2012

पापको मूल्य- कसले पाप को मुल्य तिर्छ



पापको मुल्य



मेरो सम्पूर्ण  पापको मुल्य  के होला ?
बर्षउ भरी सारा दुराचार भित्र जम्मा भएका छन
मेरो बिबेक को लगातर परीक्षा गरेको    

मैले पाप को मुल्य चुकाए भनी मैले कसरी जान्ने ?
कुनै पनि पाप को मुल्य तिर्न बाँकी छैन भनेर कसरी जान्ने ?

लाई सधैं यो दोषको भाबनाले सताइ रहन्छ
कती पैसा तिरे पछी पाप बाट मुक्त हुने छु ?

पैसा तिरेर पनि पाप बाट मुक्त भइन भने ?
अथवा मैले सबै पाप को मुल्य चुकाउन सकिन भने ?
कहिलेयै पनि पाप बाट मुक्त हुने छैन

वास्तवमा बाइबल ले पाप को बारेमा के भन्दछ ?
यदी बाइबल
मानब जातिको लागि परमेश्वरको निर्देशन् को भने
पक्का पनि यसको जवाफ  बाइबल हुनुपर्छ

वास्तविक जवाफ मैले त्यहा पाएको छु
मेरो पाप को मुल्य जीवन द्वारा तिरिनु पर्छ
यो  मेरो लागि खुशी खबर हो

येशुको करण परमेश्वोरले
हामीलाई अनन्त जीवन उपहार स्वरुप दिनुभएको
उहाँले मेरो पाप को मुल्य तिरिसक्नु भएको छ।

यदी त्यो उपहार हो भने
त्यसलाई पाउनको लागि मैले के गर्नु पर्छ ?
उपहार तब मात्र प्रयोग गर्न सकिन्छ
जब यसलाई स्वीकार ग्रहण गर्दछु

यशुले जे गर्नु भयो
त्यसैको करण
परमेश्वोरले हामी मानब जातिलाई
मिलाप को उपहार दिनु भयो।

यो कुनै धन सम्पत्ती ले किन्न सकिदैन
उहाको उपहार यति बहुमुल्य कि
हामी आँफैले यसलाई कहिल्यै हसिल गर्न सक्दैनौ

यि कुराहरु थाहा पाए पछी
मैले यशु को बारेमा जान्न सुरु गरे
बाइबलको अध्यन गरे
 यो     साच्चै उपहार  पो रहेछ 
पनि यो उपहार पाउन चाहन्छु
किनकी ठुलो भोझ बोक्दा बोक्दै
बिरामी थकित भईसकेको छु। 




 बिषय  कसले पाप को मुल्य तिर्छ 


अनुवादक शान्ति बस्नेत 


No comments: