Wednesday, June 27, 2012

पिडा - पिडा का सम्भब्य करणहरु


पिडा




मैले अझै कती समय
तिमीलाई झकझकाउनु पर्छ
तिम्रो ध्यानआकर्षण गर्न

मैले तिमीलाई सधैं माया गर्छु
मुश्किलका घडी हरुमा सधैं साथ् दिएको छु
तर त्यस्को बादलामा
अहिले सम्म
तिम्रो रिश क्रोध मात्र पएको छु 
मैले तिमीलाई उपलब्ध गरएका
सम्पूर्ण अबसर लाई तिमीले
एउटा लक सम्झेक छौ
कहिले पनि तिमीले तेस्को पछाडि अरु करण भन्ने सोचेनौ
मैले तिम्रो अन्त्ररत्मा सग कुर गरेको छु
तिमीलाई सधैं कुलत नराम्रो बाटो लग्न बाट जोगाएको छु

तिमीलाई लाई पनि थाहा
कती चोटि तिमीले मलाई
बेबास्त गर्यौ
आँफै समस्या पर्यौ
अन्त्यमा तेस्को दोश मैले नै पाए


अब तिमीलाई पिडा दिदै छु
तिमीले अहिले सम्म नपाएको पिडा
अन्त्यत तिमीले मेरो ध्यानआकर्षण गरए  को छौ
तिमीलाई मेरो अस्तित्यो बारेमा राम्रो सग थाहा

तर मैले अहिले सम्म तिमीबाट पाएको
इन्कर रिश राग मात्र हो

के तिमीलाई लाग्दै
मैले तिमीलाई सधैं सफल मार्ग डोराउन चाहन्छु
तर मेरो मात्र चाहना ले हुँदैन
जबसम्म तिम्रो चाहना हुँदैन

मैले तिमीलाई सधैं तिम्रो गलत कार्य बाट जोगाउन चाहन्छु
तिम्रा आफ्नै गल्ती ले ल्याउने सम्स्या बाट जोगाउन चाहन्छु
तिम्रो सबै कठिन घडी साथ् दिन चाहन्छु
जस्ले गर्दा तिमीलाई जस्तो सुकै अपत बिपत ले पनि नबिथोलोस
तिमीलाई सधैं सफलता मिलोश

मैले तिम्रो लागि
धेरै राम्रा योजनहरु बनाएको छु
तर तिमी भने मबाट सधैं टाढा टाढा भागीरहन्छौ

के तिमीलाई सबै दु: पिडा को
करण तिमी आँफै हो भन्ने लाग्दै

तिमीलाई सधैं माया गर्छु
गरिरहन्छु


बिषय पिडा का सम्भब्य करणहरु   

No comments: