Friday, April 3, 2015

सधैकालागी क्षमा - इस्टरको कारण


सधैकालागी क्षमा
(२६०३१५१९३४,०२०३१५२२००-२४००)

इस्टर भनेको इस्टर फुलहरु
इस्टर खरायोमात्र होईन

इस्टर परमेश्वरले मनाव-हरुलाई
दिनु भएको अंमुल्य सौगात हो

इस्टर भनेको क्षमा हो

जब येशु क्रुशमा टाँगिनु भयो
उहाँ मेरो ठाउँमा मारिनुभयो

सायद त्यो मृत्युको योग्य थिएहोला
मेरा सृष्टिकर्ता मलाई जसले प्रेम
गर्नुहुन्छ उहाँसँग अनन्तसम्मको लागि
टाडिन्थे होला

मेरो अपराधको कारण उहाँलाई क्रुशमा
टागिँयो
मेरो अपराधकै कारण एउटा निर्दोष व्यक्तिलाई
मृत्यु दण्ड दिइयो

उहाँ मेरो पापकोलागि बलिको बाख्रा बन्नुभयो

परमेश्वरले मलाई यती धेरै प्रेम गर्नु भयो कि उहाँले
 आफैले नै मिलापको बाटो निर्माण गर्नुभयो

तर परमेश्वर चिहानमा मृत अवस्थामा रहनुभएन
उहाँ बौरी उठ्नुभयो,मृत्युको शक्तिमाथि सधैका लागि
विजयी भएर

परमेश्वरले अझै पनि मिलाप प्रदान गर्नुहुन्छ
उहाँ हामी जिवित चाहनुहुन्छ ,
अब हामीले हाम्रो जीवनको आनन्द लिएकोचाहनुहुन्छ,
उहाँसँग अनन्त मिलाप चाहनुहुन्छ

यस संसारमा हामी चोरी,हत्या शत्रुको
नाश गर्न वाध्य भएका छौँ
तर येशुले आफ्नो मृत्यु पुनरुत्थानलाई
जित्नुभयो

हामी सँग पहिलेदेखी नै नयाँ दृस्टिकोण
अनन्तसम्मको नयाँ घर

सधैकालागि येशुले क्षमा दिनुभएको
त्यो मनुष्यलाई दिइएको सबैभन्दा राम्रो
ठुलो सौगात हो


सार :इस्टरको कारण


परमेश्वरले हाम्रा सबै अपराध क्षमा गरिदिएर उहाँसँगै जीवित पार्नुभयो, हाम्रा विरुद्धमा रहेको तम-सुक त्यसका सबै कानुनी दाबीहरुलाई क्रुसमा कीला ठोकी रद्द गरिदिनुभयो उहाँले प्रधानताहरु शक्तिहरुलाई नि:शस्त्र पारी ती सबैमाथी क्रुसमा विजय प्राप्त गर्नुभयो, तीनलाई
खुल्ल--खुल्ला तमाशा बनाइदिनुभयो

कलस्सी ,१३ख-१५

No comments: